Nejčastější otázky

Kdy je ideální začít s přípravou na přijímací zkoušky (žák základní školy)?

S touto otázkou se setkávám často a není na ní jednoznačná odpověď. Důležitých faktorů je mnoho a každý má specifické vzdělávací potřeby. 

Zkuste se zeptat sami sebe: Jak vaše dítě prospívá z českého jazyka, anglického jazyka a matematiky? Jaký má vztah ke škole? Byla u vašeho dítěte zjištěna nějaká specifická vzdělávací porucha? Jak se vyrovnává s neznámými situacemi? Jakou má schopnost improvizace?

Tyto otázky vám plánování přípravy zjednoduší. Ale nejrozumnějším řešením je začít včas.  Analyzovat a prověřit připravenost žáka v průběhu 8. nebo na začátku 9. ročníku ZŠ. Ze zkušenosti vím, že to ušetří stres vám i vašim dětem.    

Je možné k vám syna/dceru poslat jen na analýzu, abychom věděli jak na tom je?

Ano i tento druh služby poskytujeme.

To opravdu telefonujete s rodiči po každé lekci?

Tohle je jeden z našich velkých benefitů a podtrhuje naši celkovou filozofii. Zaměřujeme se na výsledky a jsme dobří v tom, jich dosahovat nadstandardně rychle. 

Lekce angličtiny navštěvuji již řádu let a stejně se nedomluvím, v čem jste jiní?

Praxe ukazuje, že většina studentů, kteří se dlouhodobě učí anglicky a nedomluví se, má dva základní nedostatky: bojí se dělat chyby a jejich znalost angličtiny je především pasivní (tzn. jsou dobří ve čtení, v poslechu), pokud mají mluvit, nastane problém... My se u tohoto typu studentů s úspěchem zaměřujeme především na tyto dva parametry. 

Přemýšlíme, že bychom přihlásili syna/dceru na hudební nástroj, ale nevíme zda má hudební sluch, rytmus, talent, atd... 

Před každou lekcí provádíme analýzu a hudebním lekcím předchází tzv. talentová zkouška, kde vyhodnotíme všechny tyto parametry. 

Pronajímáte dětem hudební nástroje?

Tento druh služby neposkytujeme, ale nedoporučujeme kupovat hudební nástroj před první lekcí, s výběrem vám rádi pomůžeme. 

Jaké informace o synovi/dceři potřebujete?

Lekce šijeme na míru, čím více informací nám poskytnete, tím lepších výsledků dosáhneme. Velmi důležité jsou např. zájmy, takový typ činnosti, u které je člověk stoprocentně v přítomnosti a neví o okolním světě... To jsou silné motivy.   


Máte další otázky?